zondag 30 december 2012

Jaaroverzicht...2012

Ook hier even een terugblik van wat ik gemaakt heb in 2012..
net als bij lingerie...is de oogst t.o.v. andere jaren wat minder..

Hierboven...
de tafellakens en clutch die ik gemaakt heb voor het huwelijk van onze dochter..


Niet zo veel genaaid...
1 jas, 2 rokjes, 2 zomer 'hemdjes' en 1 winter shirt.




Wel weer sinds jaaaaaren gebreid en gehaakt..
1 vestje, 1 infinity scarf en een tasje.




En hierboven van alles wat...
bestekzakjes, toillettas, paspopje, versierd doosje, en 1 tas..

***
Ik wens jullie allemaal een in alle opzichten goed 2013!!!!

Marian






4 opmerkingen:

  1. Sommige jaren gaan nu eenmaal minder dan andere. maar wat je gemaakt hebt is wel mooi.
    Wens je een heel fijn en kreatief 2013.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het best nog wel veel en je hebt ook leuke, mooie dingen gemaakt. En niet alleen kleding, ook jij een heel fijn gezond en creatief 2013

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je een prachtige dingen Marian, je bent echt een duizendpoot.
    Ik wist niet eens dat je deze blog ook heb en zie nu het tasje voor de eerste keer.
    Wat heb je dat mooi gemaakt. Het kussen heb ik gebreid, maar ik heb ook een proeflapje gehaakt.
    Stukje bij beetje, want het is een behoorlijke aanslag op mijn handen hihi.
    Fijne zondag
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk n.a.v. je opmerking over 'het tasje op mijn blog' even hier, maar dit is dus een heel andere tas en deze is echt superleuk, zeg! Ik moet ook heel gauw naar de Action, alleen vrees ik dat dat wel uitverkocht zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen